Válassz nyelvet

2013. március 4., hétfő

Sorsolás

Igen elérkezett az idő, hogy kisorsoljam a nyertest, mivel elértük a 100 követőt :)

Most is a random segítségével fogok sorsolni.Mindenkit beleszámítok aki eddig a követőm (127db =03.04 9:45)

Aki most nem nyert ne csüggedjen, mert jelenleg is tart egy közös játék Korinna oldalán, amin szintén nyerhettek tőlem is egy ajándékot.:)

A 100 követős játék nyertese pedig:



Vera

Gratulálok a nyertesnek, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a familyshop@freemail.hu címen.

3 megjegyzés:

  1. Jó nagy meglepetés volt számomra... Nagyon köszönöm nagyon köszönöm...Szép napot!!!

    VálaszTörlés
  2. Lora ! Visszajelezhetnél hogy megkaptad -e az emelt amit küldtem. Nem szeretném ha azt hinnéd hogy nem jelentkeztem...Ráadásul érdekel is a sütős gyurma... még kézbe nem is láttam...Na azért egész jól el vagyok itt egy magamba...

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, már írtam is, természetesen, nem mondtam volna hogy nem jelentkeztél:))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...