Válassz nyelvet

2011. szeptember 28., szerda

ÉDES JÁTÉK!:)

Úgy látom mindannyian nagyon szeretnünk játszani. Én is részt vettem már több játékban is és szerencsémre nyertem is!:)

Most én is szeretnék Nektek kedveskedni egy kis játékkal.


A szabályok a szokásosak:
-Légy rendszeres olvasóm.
-Hagy itt egy megjegyzést.
-Tedd ki a felhívást a blogodon, ha nincs blogod az sem baj:) akkor is szívesen látunk a játékban.





Jelentkezési határidő: október 13 éjfél.
14-én sorsolok.
A nyeremény pedig: a képen látható nyeremények közül a nyertes választhatja ki( fánkos gyűrű, muffinos mobildísz, nyalókás kitűző), annyi csavarral, hogy akár más színben is kérheti és elkészítem neki.

Mindenkinek sok szerencsét!:)

20 megjegyzés:

  1. Szia! Én jelentkeznék a játékodra! Kiraktam a blogomra!

    VálaszTörlés
  2. a fánk gyűrűre pályázok, köszönöm az invitálást!:) még ma kiteszlek a blogomba:)

    VálaszTörlés
  3. Jövök játszani. A blogomra kiraktam a felhívást.

    VálaszTörlés
  4. Szia! Itt vagyok én is :) Jelentkezem a játékra! Kirakom a blogomba a játék felhívást :D

    VálaszTörlés
  5. Szeretem az édességet...naná,hogy szeretnék egyet!

    VálaszTörlés
  6. Én is itt vagyok. Hamarosan hirdetlek is.

    VálaszTörlés
  7. Szia Lora! Köszönöm az invitálást, szívesen részt veszek a játékban!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Akkor én is jövök hozzád játszani! Hamarosan kiteszlek! És köszönöm, hogy te is kitettél! Jó játékot!

    VálaszTörlés
  9. Felteteleknek eleget teve jelentkezem jatekodra.:)
    Edesszaju vagyok.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Bernadett

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Köszi a lehetőséget! A nyalókás kitűző nagyon jó lenne:)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Ahogy mondtad jelentkeztem. :) Kitettem a blogomra a felhívást. Nekem a fánk-gyűrű vagy a nyalkás-kitűző jó lenne!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon aranyos kis ajándékok, én is megpróbálkozom a játékkal!!! :-P

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszenek a nyeremények. Én is jövök játszani!!!!! A fánk-gyűrű tetszik a legjobban!!! :)Kitettelek a blogomra is! Mónika

    VálaszTörlés
  14. Én is játszok ilyen szépségekért!!

    VálaszTörlés
  15. Én már jelentkeztem a játékra, most egy meglepetést tartogatok Neked!!! Nézz be a blogomra!

    VálaszTörlés
  16. ezek naggyon éédeeseek!! ^^

    VálaszTörlés
  17. Jajj de jól néznek ki! :D Én is jövök játszani :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Énis jövök játszani ha nem baj,és nagyon aranyos mind a három! Remélem meg is nyerem!! Én is irakom!!:)

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szeretnék játszani! Kiraktalak!
    Puszi: Anna

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...