Válassz nyelvet

2012. április 2., hétfő

Elmaradások és Szülinap!!!

Pár kép a teljesség igénye nélkül. (Köztük az előző bejegyzés szereplői is)






És igen! Már el is jött az első Blogszülinap!!!!
Kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel invitállak Titeket egy nyereményjátékra melynek nyertese választhatja ki a nyereményét! ;)
Határidő: április 19. éjfél.

Írjátok meg neveteket és azt, hogy milyen ékszert szeretnétek nyerni? (vicces, sütis,népi motívumos, romantikus,vagy esetleg kanalat szeretnétek)
Mindenkinek sok szerencsét!

17 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blogszülinaphoz!! Tetszenek a munkáid nagyon, jelentkezek a játékra.

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot!!
    Szeretnék jelentkezni!
    Minden alkotásod aranyos, de legjobban népi motívumos szépségnek örülnék :D

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék jelentkezni még egyszer a játékra! Az adatlapomon megvan az e-mail cím. A népi motívumos tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  4. Én is jelentkeznék! :) Nekem a sütisek tetszenek nagyon.

    z.panni@citromail.hu

    VálaszTörlés
  5. gratula!

    valami vicces kulcstratónak örülnék a legjobban!

    minden jót

    Szabó Éva

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülinapot!

    Én is jönnék játszani, ilyen ajándékokért kész megtiszteltetés, nagyon nehéz választani,de ha lehetne én egy rózsásnak, vagy egy sütisnek örülnék a legjobban.

    Köszi a lehetőséget, gratula a kézügyességedhez!

    További sok sikert!

    Frühwirth Edit

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot kívánok!
    Egy sütis fülbevalónak igazán tudnék örülni. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Boldog Szülinapot!

    Nos, nehéz a kérdés: sztem én kiskanalat, vagy sütis fülit vagy epres fülit választanék:) nem tudom:)

    Üdv, Gősi Gabriella
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  9. Most találtam a blogodra, és nagyon boldog blogszülinapot kívánok. A népies mintájú munkáid tetszenek a legjobban, ha nyernék esetleg, olyat választanék:)
    makacska82@yahoo.ca

    VálaszTörlés
  10. Még sok-sok boldog blogszülinapot! Én is szeretnék benevezni a játékba. Találtam egy szép kávészemekkel meg gözölgő kávéval díszitett kanál szettet. Azok nagyon megtetszettek, szivesen elfogadnék egyet belőle:)
    (kekinga@gmail.com)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Nagyon tetszenek a munkáid! Népies mintájút választanék, ha választhatnék! :)
    További sok sikert!

    Üdv. Pozsonyi Niki

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    A kedvencem a rózsás nyaklánc!

    Üdv.: Magos Judit

    (magos_judit@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  13. Helló!

    Gratulálok a blogszülinaphoz! :)

    Baglyos nyakláncnak örülnék!

    Pozsonyi Orsolya
    (orsi_draga@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Boldog blogszülinapot és még sok-sok ilyen alkalmat kívánok! :)
    Én is szeretnék játszani :)
    Romantikus ékszernek örülnék :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv, Regina
    (n.regina59@gmail.com)

    VálaszTörlés
  15. Boldog szülinapot a blogodnak! :) Nagyon tetszik a népies motívumok terjedése, olyat szeretnék. (Én is agyalok, hogy lehetne az én technikáimmal ilyet készíteni.)

    VálaszTörlés
  16. Boldog BlogSzülinapot! :-) Én is jövök játszani! :-)
    Nagyon klasszak a munkáid! A kedvenceim a romantikus ékszerek.

    VálaszTörlés
  17. Szia! Boldog blogszülinapot!
    Úgy emlékkeztem, hogy már jelentkeztem a játékodra, ezek szerint az úrlapot töltöttem ki csak. ^^
    De most pótlom az elmaradást, és írok megjegyzést is, remélem, még beleférek a határidőbe. (:
    Nagyon szeretem a gyurmáidat! Nagyon szépeket alkotsz! Én egy népi motívumos ékszert szeretnék majd nyerni. (:
    Amúgy nálam is játék van még pár napig, ha van kedved, nézz be! (:

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...